wtorek, 25 marca 2014

 Rozdział 2.

WAŻNA NOTKA POD ROZDZIAŁEM !

Po wstaniu z łóżka i odbyciu porannej toalety założyłam na siebie wcześniej przygotowany strój i zbiegłam na dół. Wyszłam z domu i zamknęłam drzwi na klucz ponieważ rodzice od rana siedzieli w pracy. Wyszłam pobiegać.

**
Po powrocie do domu zastałam mamę która siedziała w salonie ze spuszczoną głową.
- Mamo? Stało się coś?- Kobieta poniosła lekko głowę po czym otarła oczy od łez. - Nie kochanie, to nic takiego.
Podeszłam do niej bliżej i przykucnęłam. - Przecież widzę ,że coś się stało. - Usiadłam obok mojej rodzicielki i przytuliłam ją mocno. - Proszę mamo powiedź mi.
Zastanawiając się chwilkę podniosła głowę i wybuchła jeszcze większym płaczem, próbując wypowiedzieć.
- T..tw..twój  tata  o..on.
- Spokojnie mamo powoli. - Starałam się uspokoić kobietę. - No bo tw..twój tata on..on mnie zdradził.
Zatkało mnie kompletnie. Mój tata zdradził moją mamę ? Mieszkamy tu dopiero drugi dzień a on już ją zdradził ?Jezu jak on mógł?! Z kim? - Mamo to jest pewne ? - Zapytałam w kompletnym szoku.
- Tak kochanie ja go jeszcze z nią widziałam. - Szlochała. - Z kim ? Z kim on był ? - Zapytałam. Wrzałam tylko przekroczy próg drzwi a już będzie żałował ,tej wyprowadzki.
- Z tą małolatą. Ona zniszczyła nam życie to przez nią moje małżeństwo się rozpadło ! To ona rozbiła nam rodzinę! - Moja mama była tak zła ,że aż się trzęsła była cała czerwona ,jej wzrok mógł zabić.
- O kogo chodzi mamo? - Zapytałam zdezorientowana. I o kim ona do cholery mówiła ? Gówniara?
- Amy czy jak jej tam! mieszka dwie lub trzy ulice dalej od nas. Przeprowadziła się za nami ona z tobą się kiedyś zadawała byłyście tylko znajomymi. Za co ona to zrobiła co my jej zrobiliśmy?!
CHWILA! Chwila ! Amy? Amy Olson? Przecież ją zamknęli w szpitalu psychiatrycznym. O ile dobrze pamiętam jakiś rok przed naszą wyprowadzką. Miała taką ,rzadką chorobę. Znajdywała sobie ofiarę najczęściej to były ładne dziewczyny z bogatych rodzin którym wszystko się udawało. Robiła wszystko ,żeby to straciły robiła co w jej mocy ,żeby one cierpiały. Jak to możliwe ,że ona wróciła ?Ona była i myślę ,że nadal jest nieobliczalna!
Potrafiła zabić. Mściła się latami nad jedną dziewczyną. W końcu tamta nie wytrzymała i popełniła samobójstwo. Za co się mściła? Za to ,że miała kochającą się rodzinę była bogata miała świetnego chłopaka którego każda dziewczyna jej zazdrościła.
- Mamo przecież ona powinna być w szpitalu psychiatrycznym. - Zwróciłam się do rodzicielki.
Kobieta spojrzała na mnie zdezorientowanym wzrokiem. Jakby nie wiedziała o co chodzi.
- To jest Amy Olson! Ta która doprowadziła do samobójstwa Kendall.
- Jezu czego ona od nas chce ?! - Moja mama była załamana. Nie mogłam jej uspokoić.

                                                         2 DNI PÓŹNIEJ .


Nie wiedziałam co mam robić mama siedziała dniami w salonie cały czas płacząc. Tata przyjechał wczoraj po swoje ciuchy. Była awantura wczoraj ,to znaczy ja darłam się na ojca jak mógł tak zranić mamę ale uspokoiłam się widząc ,że on naprawdę tego nie chciał. Przez te całe dwa dni moja głowa była wypełniona Amy! Cholernie się zaczęłam bać, boję się ,że ona chce się mnie pozbyć. Ale dlaczego ja ? Nie mam cudownego chłopaka. Nie jestem ładna , nie jestem bogata ,choć nie jestem też przeciętna ponieważ moi rodzice bardzo dobrze zarabiają. Moje myśli przerwał dzwonek do drzwi. Zbiegłam szybko na dół. Moja mama spała nie chciałam jej budzić miała gigantyczne wory pod oczami ,nie dziwię się to pierwszy raz od dwóch dni kiedy zmrużyła oko. Podeszłam do drzwi wejściowych i najciszej jak umiałam odkluczyłam i otworzyłam drzwi.
Zamurowało mnie przede mną stał nie kto inny jak Justin. Tak Justin. Ale czego on tu chciał ? To co zobaczyłam przeraziło mnie przecież on...

WAŻNA NOTKA!
Okey jest nowy rozdział wiem długo nie dodawałam ale nie miałam pomysłu na rozdział ! Mało komentarzy :( Szkoda ,że nie stać was na nic innego oprócz "super czekam nn" To mnie nie dopinguje moglibyście postarać się na prawdziwy komentarz ! 

 JEŚLI POD TYM ROZDZIAŁEM NIE BĘDZIE 10 KOMENTARZY NIE NAPISZĘ NASTĘPNEGO JEŚLI BĘDZIE POWYŻEJ 10 JESZCZE DZIŚ POJAWI SIĘ 3 ROZDZIAŁ !!



4 komentarze:

  1. fajne:) kiedy NEXT?

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK ZROBIŁAŚ TAKIE TŁO????? <3 SUUUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten rozdział jest genialny :* Już nie moge doczekać się 3 mam nadzieje ,że dodasz go dziś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG Jaka wariatka z tej Amy ! tylko szkoda ,że sel ją gra :( Jezu ale rodział supeer <3

    OdpowiedzUsuń