wtorek, 8 kwietnia 2014

                                         Informacja


Wiecie co ? Nie ma sensu ,żebym pisała ten blog dla samej siebie. Czemu to stwierdzam ? Ponieważ przy ostatnim rozdziale jaki dodałam były tylko 3 komentarze! Żałosne, wiem ,że jest was więcej. W jaki sposób? W taki ,że dziś weszłam na tabele wyświetleń i przez cały tydzień doszło 103 wyświetlenia. Moje wyjświetlania są wyłączone dlatego widzę tylko i wyłącznie wasze. Miałam zamiar dziś dodać rozdział. Pisalam go podczas testu na matmie na kartkach i chciałam go dziś dodać ale nic z tego chyba nie wyjdzie. Jeśli pod tym postem będzie mnim. 10 komentarzy dodam go dziś jeśli nie kończę pisać tego bloga dziękuję. x.

10 komentarzy:

  1. Aha a osoby które komentują mają cierpieć ? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno nie będzie dzis nexta bo malo osób o tej porze czyta blogi :( Szkoda. Mam nadzieję mimo wszystklo ,żwe dzis dodasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER ! przez osoby którym nie chce sie dupy ruszyć i komentarza napisać my musimy za to obrywać ? Jak usuniesz bloga .... To nie wiem co zrobie nie mozesz ! Tylko go nie usuwaj PROSZE ! BLOG SWIETNY <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mam nadzieje ,że dodasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie poddawaj się! czytelników przybędzie :) dodawaj kochanie. :) +zapraszam do siebie - http://opowiadaniejustindrewbieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę pisz dalej <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE MOŻESZ PRZESTAĆ !! To opowiadanie jest mega ! <3 Czekam nn =D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisz dalej. Kocham twoje opowiadanie <3 Nie możesz przestać. :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no co ty. :o Czytamy twoje opowiadanie.:* Jest świetne. *.*Czekam na nn . ;)

    OdpowiedzUsuń